Safirbet

866

safirbet

2015 Mart ayının son haftasında Türkiye bahis piyasasına giriş yapan Safirbet hakkında yaptığımız incelememizi okuyun ve Safirbet hakkında ki görüşlerinizi bizimle paylaşın.

Safirbet Hakkında
Safirbet 25 Mart 2015 tarihinde açılmış olan ve Montenegro yani Karadağ lisansına sahip bir başka Pronet Gaming site alt yapısını kullanan yeni bir bahis sitesidir.

Spor Bahisi – Canli bahis Bölümü
Safirbet bahis sitesinde spor bahislerine açılan oranlar piyasadaki diğer güvenilir şirketlerin gerisinde kalmaktadır. Bu nedene de yapacağınız kuponlardan yüksek kazanç sağlayamazsınız. Canlı bahislerde ise bahis marketleri yeterli seviyede sunulmamaktadır.

Diğer Bölümler
Safirbet bahis sitesinde spor bahisi ve canlı bahis bölümü haricinde Poker, Sanal Sporlar, Canlı Casino ve Casino bölümleri yer almaktadır. Bu bölümlerde kullanılan alt yapılar ise Poker Klas Gaming, XproGaming ve Netent şirketlerinden sağlanmaktadır.

Bonuslar
Cepbank ile Para Yatırma Bonusu
Safirbet bonus arasında bulunan cepbank para yatırma yöntemi ile para yatırmanız ve yatırdığınız parayı spor bahislerine aktardığınızda %10 bonus kazanıyorsunuz.

Ukash ve Astropay Para Yatırma Bonusu
Safirbet sitesine Ukash ile para yatırma ya da Astropay ile para yatırma gerçekleştirirseniz; %8 bonus alırsınız.

Kombine Bonusu
Kombine bahislerinizde en az 100 TL yatırdığınızda 300 TL’ye varan bonuslar alabiliyorsunuz.

Klas Poker Rakeback ve Ekstra Ay Sonu Bonusu
Klas Poker bölümünde yatırıp kaybettiğiniz paranın %40 oranını bonus olarak alıyorsunuz ve %10 ay sonunda bonus kazanabiliyorsunuz.

XproGaming Canlı Casino Haftalık Discount Bonusu
XproGaming Canlı Casino bölümünde haftalık olarak yaşadığınız kayıpların %20’si bonus olarak verilmektedir.

Ödeme Yöntemleri
Safirbet Para Yatırma Yöntemleri
Banka havalesi ile para yatırırken minimum tutarınız 100 TL ve işlem süreniz; 5 dakikadır. Cepbank ile para yatırırken işlem süreniz 5 dakika ve en az tutarınız 20 TL’dir. TL Nakit ile para yatırma, Bocash ile para yatırma ve Skrill ile para yatırmak için minimum tutarınız 20 TL ve işlemler anındadır. Astropay ile para yatırmak için; 10 Dolar en az tutar ve işlemler anında gerçekleşir.
Safirbet Para Çekme Yöntemleri
Safirbet bahis sitesi para çekme yöntemleri arasında banka havalesi ile para çekme, Ecopay ile para çekme ve TL Nakit ile para çekme yöntemleri bulunuyor. Minimum tutar 100 TL ve işlem süreleri 30 dakikadır.

Müşteri Hizmetleri
Safirbet’te şikayetlerinizi veya isteklerinizi iletebileceğiniz Canlı Yardım servisi bulunmaktadır. Üyelik işlemini tamamlamış olan her kullanıcı Canlı Yardıma bağlanabilir.

Genel Değerlendirme
Türkiye’de hizmet veren bahis sitelerinin bir çoğu site alt yapısı olarak Pronet Gaming kullanmaktadır. Safirbet’te bu bahis sitelerinden biri olarak göze çarpıyor. Sitenin henüz yeni olması ve piyasada birden fazla Pronet alt yapılı bahis sitesi varken Safirbet’e üye olmak yada olmamak size kalmış. Kaliteli bir yazılım alt yapısına sahip olan Oddsring, Betboo veya Youwin bahis sitelerinde bahis keyfini doyasıya yaşayacağınızdan şüphemiz yok.

62 YORUMLAR

  1. Yeni bir site oldgu icin bi takim aksakliklar var misal 30 dakikada gelmeyebiliyor cekimler ama ben pronet sitelerinde en yuksek oran veren buro oldugu icin memnunum safirbet2 adresi su an.

  2. Oranlar harika kuponum sonuçlandığında saat 23:50 civarıydı önceki cekimlerimi gündüz yapmış ve söz verdikleri gibi 30 ile 45 dakika arasında gondermişlerdi gece 00:25 civarı kazancımı gonderdiler 6 TL eksik yatmış sebebi soracaktım siteye giriş yaptım mevcut bakiyem 6 tl idi tarafıma kesintiyi otomatik olarak yuklemişler ve atm den odeme yapmışlar çok teşekkür ediyorum http://www.10bahissirketleri.com/ ailesine beni Safirbet ile tanıştırdığınız için arkadas cevremle herhangi bir sorun yaşamadık ara sıra güncellemeler oluyor diğer pronet sitelerinede bakınca sistemden kaynaklandığı anlaşılıyor tavsiye eder bol şanslar dilerim arkadaşlar

  3. safirbet2.com sitesine üye oldum.Yatırımlar 5 dakika içinde tamamlanmakta.5 tl param kalmıştı bahis yaptım ve 1000 tl kazandım.30 dakika içinde hesabımda oldu şaşırdım vermezler sandım teşekkürler safirbet2 herkeze tavsiye ederim yatırım ve çekimlerde kesinlikle sorun yaşamadım.En yüksek oranlarda karşılaştırdım sadece safirbet2 de buldum.Bonus oranlarıda yüksek ve başka sitelere göre çok cazip.Herkeze üye olmasını tavsiye ederim pişman olmazsınız herkeze bol şanslar iyiki varsın safirbet2 diyorum 🙂

  4. Daha önce bikaç yerde sorun yaşadığım için biraz korkmuştum ama Safirbet hakkaten çok iyiymiş. Oranlar çok iyi bi de adamlar çok hızlı. para çektik 10 dk sonra hesaba attılar. başka yere gerek yok artık safirbetten devam. sakın bozmayın kendinizi diğerleri gibi 🙂

  5. Safirbet diğer sitelere göre çok iyi çok beğeniyorum asla vaz geçmem müşteri memnuniyetine çok önem veriyorlar şimdiye kadar bir sorun yaşamadım hak yemiyorlar sağolsunlar size de öneririm arkadaşlar yeni adresi safirbet2.com

  6. Site idare eder pronet sitesi sonuçta ama profosyonel oldukları kesin herhangi bir sorun yaşatmadılar bu şekilde devam eder inşallah tavsiye ederim

  7. oranlar yuksek bşrader ama bazen bahis alana kadar canımı zcıkıyor sistem bazen sorun cıkartıyor cılcıdırıyoz biran evvel duzelsin iyi site safir

  8. güzll site uuye oldum bende 10 tl veriyolar siteyi kullanmak çin aldım oynadım içeriği gusel başarılı yapmışlar andoroid uygulamada indirdim ben memnunum tavsiye ederim bi sorun yaşarsam yazarım burdan saolun beyler sizden buldum siteyi

  9. Arkadaşlar site arama yapma kötü ama para konusunda hiç sıkıntı çıkarmadı yalan yok geldim yazıyorum. Bahisler hızlı sonuçlanıyor para yatırma limitide 20 lira iyi valla 2 aydır burdayım iyi site sağolsun 🙂 hatta bu sabah 30 kuruşa 100 lira yaptım da yattık bizim ts maçından ahh takımım ahh neyse güzel site 🙂

  10. sahtekar kardeşim bunlar 2 kere kazanan bahsimi sildiler paramı aldılar neymiş saatlerle ilgili sistem güncellemesindenmiş düzeltilecekmiş sonra lafı değiştirdiler açık kalan bahse oynamıssınız diye yalan amk oynamayın burdan

  11. Arkadaşlar betkoy bence sakinbuye olmayin site tam bi orosbu çocukları siteye teb bankasina 251 tl yatirdim para bize gelmedi dedi parami yatirmami onaylamadi benden size tavsiye betkoy sakin üye olmayin para yatirirsiniz para yatirmadi derler yatirdiniz parayi onaylamazlar piskolojinizi bozarlar turkiyeki sartlari lehine kullaniyolar bunlar tam bi orosbu çocukları betsat yada 90dakika.co . marsbet.com varken neden betkoy yatircaniz yatirirsaniz karsinizda doğru düzgün muhatap bulamazsiniz ben yandim siz yanmayim kimsenin adami falan değilim yemin olsun yasadimi size yaziyom zaten bu sitenin ayakta durmasi zor gibi

  12. 5-6 aydır safirbet’ten bahis yapıyorum. Bu zamana kadar bi’ yanlışlarını görmedim. Çokça kez para çektim, hepsinde param hesabıma geçti ki en fazla 30 dakika da yatırdılar. Umarım böyle devam eder de başka arayışlara girmeyiz.

  13. Bonus aldım diye benden cekimde belge istediler 4 basamaklı cekim vercektim canlı destek yetkilisi merte bey ilgilendi onay işlemlerim ile sorun yaşamadım gönderdiler paramı arkadaşlarımla oynuyoz sıfır sıkıntı bu şekilde devam eder inşallah tek sıkıntı havale bonusu yok arkadaşını getirdiğinde deposit yaparsa ilk yatırımının %10 alıyosun

  14. safirbet tarafından dolandırıldım kombine kupon kazandım 15 oran üzeri 300 tl verilmedi öncesinde bahislerim iptal edildi ve dünde 122 tl okey hesabında param verilmeyerek hesabım kapatıldı canlı destek dalga geçiyor copy cvplar sakın arkadaşlar bu safirbet ile kaçıncı sorun kaçıncı sakın kaybeden müşteri istiyorlar kazanın hesabınız kapanır

  15. Güzel bir site.Oranları da gayet iyi.Parayı yatırmada çekmede hiç problem yaşamadım.Açıkçası bu türlü şikayetleri pek inandırıcı bulmuyorum ben en fazla 500 yatırırım zaten kazancımı da 2000-2500 arası olursa çekerim.2700 TL ve üstü çekimlerde belge istiyorlar.Yüklü çekimlerde mesela 10000 gibi gelir vergisi kesiyor Karadağ Cumhuriyeti bilginiz olsun.

  16. UZAK DURUN! SAKIN OYNAMAYIN Kaybedilmiş paranın bonusunu bile vermiyorlar o kadar acizler para çekme talebi verdiğinizde anında kimlik evrak istiyorlar sonra onay süreci başlıyor 24 saat sonra bankada problem çıkıyor bu sürede paranızı hesabınızda tutmanız gerekiyor eğer oynamaya deva ederseniz 1000 çekim talebi verdiniz mesela 900 e düştü para bunu çekemiyorsunuz çok saçma ama ilk önce 1000 vermiştiniz 1000 çekebilirsiniz sadece diyorlar. ASLA ONAMAYIN LANET OLSUN VERDİĞİM PARAYA YANİ.

  17. Ya şurada her siteye laf atmayın ya adam gibi sitedir 1 yıl oldu oynuyorum arada arada geç yatırıyor olabilir ama adam gibi yatırıyorlar dolandırıcı ergen tayfası iftira atmayın sayılı adam gibi sitelere

  18. Yeni Safirbet linki üyelerine kısa msj olarak yollarmısiniz admin cunku eskiler kapatıldı dio giriş yapmak icin yeni linke ihtiyaç vardır.

  19. Safir bet gayet duzgun bir site ben 1200 tl cektim ve yatirdilar. Daha sonra 600 tl cektim yatirdilar. Bonuslarimida veriyorkar. Anlamadim neden bizim paramiz yatiyorda sizin paraniz yatmiyor. Bence iftira.safirbet guzel bir site

  20. bi sizdenmi istiyolar bu vergileri ben 9.000 cektım 7.500 cektım defalarca 5-6 bınlerı cektım nepsıde yarım saatte gectı kesıntısız bazen lımıtlerı doluyo eft yapıyolar ertesı gun gelıyo falan ama 1 kurus param kalmadı safırde arkadaslar herkez olanı konussun olmayanı deıl safır kesınlıkle tek bır kelıme yanlıs lafı haketmıyo

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here